On Tuesday 25 May 2004 11:10, Vesselin Kolev wrote:
> [...]
> определена скорост е все едно как ще си ползват трафика. Платеният
> трафик е на клиента, а не на оператора и оператора няма никакво законово
> основание да определя как този трафик ще се разпределя след компютъра на
> клиента, след като клиентът си го е платил. По същата логика може да се
> наложат и ограничения да не се отвяря една и съща страница от два
> прозореца на браузъра. Може и други тъпотии да се съчинят. Да не говорим
> какви простотии съм виждал по Варна по някъкъв оператор mnet ли m-net ли
> и аз забравих. Феноменално дерибейство и дива некомпетентност.

По договор интернет достъпа се предлага за един компютър и един потребител.
Ако клиента реши да прави "бизнес по български" и да си споделя достъпа с N
на брой комшии да си купи интернет на цената на която доставчика го
предоставя. В противен случай това си е чиста _кражба_.

> [...]
> потребителите да те лъжат и да са некоректни към теб. И да ти кажа, че
> такива като теб завинаги в провинцията трябва да остават.
>
> Искаш ли да кажа защо се ползват такива помиярски ограничения? Такива
> помиярски ограничения, каквито искаш да налагаш ти, се ползват
> ЕДИНСТВЕНО с цел по-голяма печалба за да имаш повече потребители и да ти
> плащат измислената месечна такса. И мисля, че Георги трябва да ти поиска
> пари за този съвет, защото ти ще го използваш с цел собственото си
> облагодетелстване и с нищо няма да допринесеш за развитието на Интернет

Собствено облагодетелставане ли е предоставянето на интернет на крайни клиент
под себестойността му?

> Аман от габровщина и байганьовщина.

 И аз това казвам.

Не искам да започвам безмислени флеймове, но все пак господа, не мислете
толкова едностранчиво. И ние интернет доставчиците сме хора. И ако някой си
мисли че от доставка на интернет се печелят безумни пари дълбоко се лъже.
Никога не съм прибягвал до ограничения на моите потребители, защото винаги
съм бил на мнение че е по-добре да се разберем с добро от колкото да почнем
да се надлъгваме. Но при положение че някое лапе реши да се направи на
тарикат и овърже целия блок в кабели плащайки една месечна такса... Хм в
такъв случай - беше ми приятно да работим заедно но сме до тук. Ако ще да
отива при конкуренцията, ако те искат да си вкарат такъв таралеж в гащите.
Напоследък почвам все повече и повече да срещам дискусии в които потребителите
решават че техния интернет доставчик е враг номер едно. И се чудят по какъв
начин да го прецакат. А това хич не е на добре.

По-здрави и нека има мир :-)
- --
subkeys.pgp.net
Key ID 0xC889DE75:fori