на мен проблема ми е че не трябва да използвам различен порт от 80-ти.
Иначе го бях направил с редирктване от 8080 към вътрешната машина и си
работи. Но на някои са им забранени всичко различно от 80-ти.
Нещо с това мод_прокси няма да стане, нито картинките ми зарежда нито
линковете. Най вероятно от сървъра на вътрешната машина който е малко
странен. Пробвах да с някой други сайтове и си работи, но тоя който ми
е на вътрешната машина не иска да мине как трябва през проксито.

On 9/25/06, Ivan Adams <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> хммм ся като се замисля, защо се е получавало така, като не би
> трябвало. Освен тоя линк да си е бил хардкоднат така, но не мисля че
> е. Утре ще го видя.

Аз съм спретнал едно решение на твоя проблем.
Имам същия случай. Моето решение е съвсем просто.
Главна машина и зад нея има още една като втората е натната.

Когато напишат http://test.com отиват на първата. Когато напишат
http://test.com/test се зарежда един iframe и върте се извиква
test.com:81 (в моя случай използвам https). Така горе в браузъра
излиза http://test.com/test/ а всъщност се зарежда цялата информация
от 2рата машина.

Знам че не е това което търсиш. Но моите щайги са много слаби ... и
едно евентуално прокси ще ги затлачи съвсем