споменах го защото помислих че това е проблема. Но като ги видях се
оказа че са си както трябва с относителни пътища, а не с пълни.
Просто тоя уеб сървър е по-особен и нестандартен.

On 9/26/06, Georgi Chorbadzhiyski <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Marian Marinov wrote:

> Най-простото нешо за което се сещам е:
> Ти сигурен ли си, че обратните request-и излизат точно от IP адреса на windows
> сървъра?
>
> Задавам въпроса тъй като може преди да стигнат тези request-и да се маскират
> от NAT-а и тогава ще идват от съвсем различно IP....
>
> Разгледай си настройките и провери кое откъде идва.

Още по-глупаво предложение, да не би приложението работещо на този т.н.
сървър да слага връзките в HTML-а като пълни адреси от сорта на
http://192.168.0.1/win/sucks.html ?
В този случай проксито ще работи, но връзките не :) Преди няколко писма не
спомена ли, че имаш подобен проблем?

--
Georgi Chorbadzhiyski
http://georgi.unixsol.org/