On Wednesday 28 January 2009 14:18:24 Александър Шопов wrote:
> Здравей група,
> Имам следната ситуация:
> Трябва по някакъв начин да осъществявам редовно, лесно и без да разчитам
> на подкрепа или технически грамотен персонал (но и без да ми се пречи)
> графична връзка с поносимо качество инициирана от вкъщи към офис.
> Вкъщи имам непостоянно включена машина с Fedora. В офиса има машина с
> Windows XP зад защитна стена. Защитната стена не позволява връзките
> отвън навътре, но като цяло (с разни изключения) позволява отвътре
> навън.
> [...]

Здравей,
ако IP адресът ти у вас е постоянен имаш 2 вариянта.

1. на вашият рутер слагате един DNAT към тази XP машина и от вас със VNC или
Remote Desktop се вързваш на машината.
2. от windows-а пускате един openvpn към твоята машина и после пак с VNC или
Remote Desktop се вързваш :)

Ако не ти е постоянен адреса във вас... незнам :(

Не ми идва на ум нещо практично :(

Мариян