@Георги
За съжаление финансовата криза ме тресе и мен и хич не мога да давам
парички сега.
@Мариян
1. Дори да пусна DNAT от нас, защитната стена пред Уиндоуса ще ме
отреже. Връзката трябва да се инициира от него.
2. Стандартно Tomato няма OpenVPN, има някакви експериментални тестови
работи, които не смея да ползвам.
Иначе и IP-то е постоянно и публично, и имам DDNS.
@Никола
Хич не ми се искаше да сменям фърмуера, Доматът ми е толкова лесен
графически.
@Янко
Връзката не е много стабилна. Последният път като имах подобен случай и
то между два Линукса, на мен не ми беше лесно да се справям с
прекъснатите връзки, заетите портове и тям подобни.

Имам още една причина да не искам да ползвам ssh — това означава да
сложа паролата или ключ без парола за администраторския акаунт на рутъра
върху Уиндуската машина, а това хич не ми се прави.

Сега като се намърморих, най-реалистично ми изглежда да проработи
стабилно и спокойно в дългосрочен аспект вариантът на Никола, за който
обаче ще трябва да чета най-дълго. Уфффф.

Коя версия на OpenVPN да ползвам? Той нали може автоматично да
възстановява връзката?
Откъде да започна четенето?

Поздрави:
ал_шопов