From: "Peter" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <memoriadelesilles@www.softcatala.net>
Sent: Tuesday, April 19, 2005 12:29 PM
Subject: Re: [memoriadelesilles] Zona Roja

Artur, reitero la meva proposta: si algú pot gravar
per a tots els que ho desitgin li passam unes còpies
en bon estat. I respecte a les projeccions amb
posterior debat, es poden realitzar a les quatre illes
sempre que hagi algú dispossat a organitzar-les a cada
lloc. On es el problema? Salut. Peter.

Respondre per correu electrònic a