From: "Antoni Riera Vives" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <memoriadelesilles@www.softcatala.net>
Sent: Tuesday, April 19, 2005 12:42 PM
Subject: [memoriadelesilles] Zona Roja i ruta de la vergonya

No n'he parlat amb ningú, però per ventura podríem muntar-ne una projecció a
Manacor. Fins i tot podríem comptar amb la possibilitat de fer-ho al teatre.
Us en dic coses més endavant.  L'única cosa que no veig clara és que els
capítols fa poc que es van emetre i la gent que els volia veure, almenys la
majoria, ja els haura vist. Una opció podria ser muntar una espècie de taula
rodona amb uns quants historiadors i experts que en parlassin com a ponents,
amb un posterior debat públic. Com ho veis?

D'altra banda, moltes gràcies Peter per això que comentes de la Ruta. Ens
hauria agradat poder comptar amb més testimonis directes, però encara hi ha
molta de por, per Manacor. He intentat enviar-vos un document en pdf del
llibretó que editàrem i repartírem a tots els assistents, però no sé si
l'heu rebut. Preparam un llibretó de característiques semblants amb una
exhaustiva crònica de la ruta i també testimonis directes dels assistents i
d'alguns historiadors.

Salut companys!

& Amistad. http://match.msn.es/match/mt.cfm?pg=channel&tcid=162349