Benvolguda Margalida i altres.

Moltes de grÃcies per la teva informaciÃ. A la fi sabem el que opina un
expert en la matÃria. Ja vÃrem dir que si aquest punt no estava clar ens
abstindrem a fer-les.

Malgrat tot, vaig enviar un correu electrÃnic al departament de cÃpies de
TV3 a veure si ens donaven el permÃs.

Perà no crec que sigui, com diu na Joana, un absurd ni discutir-ho, ni
intentar-ho. Va haver gent dins la llista que ho va demanar i nosaltres ens
vÃrem comprometre, al menys, a intentar donar una sortida al tema, en forma
de cÃpies o tambà com va dir altre gent de fer una projeccià privada. I la
gent va respondre ja que, malgrat no tenir-ho clar, ens varen enviar correus
privats per fer comandes. Diguens ilÂlusos, perà al menys ho hem intentat...
no?

Ens disculpam si hem causat qualque molÃstia.

Personalment som de lâopinià de nâEmilià de  que cal fer una reunià entre
tots. Es mal de fer entendrer-se per correu electrÃnic.