Jaume, i demés amigues i amics de la llista,

Els problemes d'espai que tenim ara a Memòria Històrica són habituals en aquestes llistes. Jo som membre d'un parell, i he tengut els mateixos problemes. A les llistes que són de Yahoo (i d'altres) aquest problema es pot solucionar perquè cadascú hi pot rebre els missatges d'acord amb les seves pròpies preferències: rebre tots els missatges, rebre'n un resum diari, o no rebre'n, i consultar-los directament des del web. És això possible en la nostra llista, aquí on ara està? Si no ho és, per ventura hauríem de pensar aveiam si no ens convé més canviar-la a yahoo, o a e-listas, o ací on fos. Que siga a softcatalà, a mi ja em va bé i m'estim més que hi estiga que no a altres ubicacions, però jo mateix som d'una llista de correus (migjorn1), dedicada a debatre temes de llengua, que és a yahoo. En tot cas, aquests problemes solen causar que hi haja gent que es doni de baixa de les llistes, sobretot aquella gent que no pot consultar el correu cada dia, i més encara si té la seva adreça a hotmail i altres dominis per a l'estil, que tenen molt poca cabuda. Una altra qüestió que no sé com va és aveiam si és possible enviar-hi o no arxius adjunts.

A més, com diu en Jaume, pens que perdem molt de temps, i que el temes objectes de la llista quasi no els tractam. Així és que anem per feina.

Toni Mas

Respondre per correu electrònic a