Καλημέρα σε όλους.
Είναι καλοκαίρι και μάλλον όλοι έχουμε κουραστεί πολύ να ανακυκλώνουμε τα ίδια
θέματα!
Νομίζω πως το μεγαλύτερο ζήτημα με την εφαρμογή δεν είναι το αγγλικό της
περιβάλλον, γνωρίζοντας η ίδια πολύ καλά αγγλικά, έχω πολλές φορές εκπλαγεί από
χρήστες οι οποίοι χρησιμοποιούν εφαρμογές σε αγγλικό περιβάλλον ενώ κατά τα
άλλα δεν γνωρίζουν καθόλου την γλώσσα! Θα μπορούσαν να το κάνουν και εδώ!
Αν η εφαρμογή είναι τόσο αποτελεσματική στην καθημερινή χρήση, θα φανεί σύντομα
από τους χρήστες συσκευών Android οι οποίοι πιστεύω πως με την τιμή των 20 € θα
την κατεβάςουν πολύ πιο εύκολα!
Το αν κάποιος θα δαπανήσει ένα τόσο μεγάλο ποσό όσο είναι ακόμα στο App Store
αυτό θα εξαρτηθεί από πολλές μεταβλητές, με κυριότερη όλων την οικονομική του
δυνατότητα!
Η αγορά των ανθρώπων με προβλήματα όρασης είναι πραγματικά πολύ μικρή και
λειτουργεί με τελείως διαφορετική λογική, τα χρήματα όμως είναι πολλά για
οποιαδήποτε εφαρμογή!
Αν πραγματικά όμως και αντικειμενικά η εφαρμογή βοηθά σε ζητήματα που μπορεί να
συναντάς καθημερινά και σε συχνές ανάγκες που  δεν λύνονται διαφορετικά σε ό,τι
αφορά σε σκανάρισμα, θα φανεί πολύ σύντομα στην πράξη!
Το γεγονός και μόνο ότι τόσος λόγος έχει γίνει για αυτήν, σίγουρα εμπεριέχει
πραγματική βάση είτε για καλό είτε για κακό! Δώστε της απλά χρόνο...
Φιλικά,
Χρυσέλλα
Στάλθηκε από το iPhone μου

8 Ιουλ 2016, 05:43, ο/η Christos Koromilas Κορομηλάς <ckoromi...@hotmail.com>