Καλησπερα και παλι κι ευχαριστω πολυ

Ενεργοποιησαμε το Talk Back αλλα ειναι μονο στ’αγγλικα.. ακι δεν διαβαζει
σωστα τα ονοματα.. Τηλεφωνησα στην Samsung και μου εγκατεστησε αυτη με την
απομεμακρυσμενη βοηθεια ενα Talk Back στα ελληνικα που ομως ειναι φωνη
computerized και δεν διαβαζει λειες και ονοματα αλλα συλλαβες.. και δεν
καταλαβαινω τιποτα.. Κι ουτε με αφηνει να γραψω τιποτα.. χτυπαω το εψιλον
π.χ. μια φορα κι αυτο το γραφει 4 φορες.. παταω μια φορα το back space κι
αυτο τα σωηνει ολα.. Και με επιασε απελπισια.. Δεν ξερω πια τι να κανω..
Μπορειτε να με βοηθησετε?

Ευχαριστω πολυ!

Κατερινα