*Καλησπερα Αλεξανδρε,*

*Σ΄ευχαριστω οσο που δεν φανταζεσαι! Δυστυχως δεν μπορω να παω πουθενα
γιατι ο ξαδελφος μου εχει απνεργοποιησει αυτο το απαισιο **Talk* *Back* *που
εγκατεστησε η **Samsung**.. Αυτο που εβαλαν εχει μια φωνη **computerized**
που διαβαζει συλλαβες κι οχι λεξεις.. κι εκτος απο μενα που δεν καταλαβαινα
τιποτα.. τον μπερδευε κι αυτον.. *

*Αν θεωρεις οτι αυτα που μου εγραψες ειναι αρκετα γι’ αυτον να καταλαβει τι
πρεπει να κανει είμαστε ενταξει.. αν πρεπει να ξερει κατι παραπανω αν
θελεις στειλε μου περισσοτερες πληροφοριες.. *

*Και τωρα που το θυμηθηκα η **Samsung* *μου ειπε οτι το **J**5 δεν εχει
δυνατοτητα για ελληνικα γι’ αυτο εγκατεστησαν αυτο το τερατομορφο **Talk*
*Back** που δεν μιλαει σαν ανθρωπος αλλα σαν μιχανη.. *

*Αλεξανδρε σ’ ευχαριστω και παλι παρα πολυ πολυ πολυ! Ειναι ενα χαριτωμενο
κινητο.. κι εγω δεν εχω καμια γνωσση απο κινητά... *

*Καλο βράδυ και παλι ευχαριστω παρα πολυ!*

*Κατερινα*