Δεν ξέρω τι είναι αυτό ακριβώς που σου εγκαταστήσανε.
Η συγκεκριμένη εταιρία από τη γνωρίζω έχει ένα δικό της σύστημα ομιλίας το
οποίο δεν πρέπει να λειτουργεί πολύ σωστά με τα ελληνικά.
Φοβάμαι ότι δεν μπορώ από εδώ να σε βοηθήσω παραπάνω. Θα πρέπει μάλλον να το
δει κάποιος που να είναι γνώστης.
Αν κάποιος άλλος εδώ από τη λίστα μπορεί να βοηθήσει, ας απαντήσει.