Après vérification notre commande est expédiée en "USPS Priority
International"
Et ils précisent dans leur shipping policy:

> Up to 3 weeks for delivery. This is a traceable method for international
> shipments, and barring customs delays, also has the shortest international
> delivery time-frame. There may be duties applied to your shipment per your
> country's import laws. Please allow up to 3 business days for processing.

Donc jusqu'à 3 semaines de délai. Par contre, ils parlent de "traceable" et
j'ai pas vu la couleur d'un numéro de tracking.

Le 26 novembre 2015 20:44, Hello / Sector One <hellos...@gmail.com> a écrit
: