stuju..mdingan ptba daripada bumi..mdingan aali daripada unsp ...ptba tunggu
rsinya 0..skrang udah trun terus rsi nya,..udah overbought ni saham..btr lagi
juga oversold..

JCoderz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:                             Saya lebi prefer
ke PTBA daripada BUMI , klo BUMI lebi cocok bwat trader.
tp  PTBA skr harganya da ke terbang duluan da ketinggalan belon ya (masi ragu2)
tar tunggu aja yg lebih gede IPO ADARO

..