Κατεβαίνει ο Μήτρος για μια μέρα από το χωριό στην Αθήνα και πάει να μείνει στο
σπίτι μιας θείας του.
Τη νύχτα τον έπιασε κατούρημα και για να μην ενοχλήσει τη θεία του, αποφάσισε
να κατουρήσει μέσα στο ενυδρείο.
Μετά όμως τον έπιασε και χέσιμο και, πάλι για να μην ενοχλήσει η θεία του,
αποφάσισε να χέσει μέσα σε μια γλάστρα, που βρήκε εκεί κοντά.
Τα χαράματα έφυγε για το χωριό, πριν ξυπνήσει η θεία του.
Σε δυο μήνες του τηλεφωνεί η θεία του και του λέει:
- Μήτρο μου, ξέρω ότι κατούρησες στο ενυδρείο. Πάνε τα ψάρια, ψόφησαν όλα. Δε
σε παίρνω όμως για αυτό. Μπορείς, αγόρι μου, να μου πεις πού έχεσες, γιατί
έχουμε αλλάξει σπίτι τρεις φορές από τότε και η μυρουδιά μας ακολουθεί παντού;!

Κατάλογος ηχητικών βιβλίων για ανάγνωση
http://www.hostvis.net/audiobooks/katalogos.xls
Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που
λειτουργούν οι φορείς των τυφλών