Μια παρέα από άνδρες κάθονται άνετοι στη σάουνα ενός σπα και συζητούν έντονα
για δουλειές, μετοχές και τις τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις όταν ξαφνικά
χτυπάει ένα κινητό και τους διακόπτει.

- Γεια σου μωρό μου! Είσαι στο κλαμπ;
- Ναι καλή μου!
- Αγάπη μου δεν θα το πιστέψεις, αλλά είμαι μπροστά στου Gucci, και υπάρχει ένα
πανέμορφο μινγκ προσφορά στη βιτρίνα!
 - Πόσο κάνει καλή μου;
- Το σκοτώνουν! Μόνο 6.000 ευρώ!Το πιστεύεις;
 - Μα δεν έχεις ήδη πολλά παλτά;
 - Σε παρακαλώ αγάπη μου, είναι μοναδικό!
 - Καλά, καλά, πάρτο!

- Σ' ευχαριστώ καρδιά μου! Α, για να μη σε κρατώ πολύ, πέρασα από τη Mercedes
το πρωί και είδα το νέο κάμπριο! Πέθανα! Μίλησα στον πωλητή, κι αυτό που έχει
στην έκθεση έχει δέρματα, υδραυλικά, ηλεκτρικά, τα πάντα! Χρώμα χρυσό!Τι λες;

- Έλα τώρα γλυκιά μου! Έχουμε ήδη πολλά αυτοκίνητα!
- Μα μου είχες υποσχεθεί ότι μπορώ να πάρω ένα κάμπριο!
- Πόσο κάνει;
- Δεν θα το πιστέψεις, αλλά ο πωλητής είπε ότι θα μας το αφήσει μόνο 100.000
ευρώ, full extra, με το κλειδί στο χέρι!
- Καλά, καλά, άντε πάρτο!
- Μωρό μου σε λατρεύω! Είσαι ο καλύτερος σύζυγος που θα μπορούσε να έχει μια
γυναίκα! Δεν βλέπω την ώρα να σε πετύχω το βράδυ στο σπίτι για να το
γιορτάσουμε!

- Τα λέμε το βράδυ καλή μου! .ενώ όλοι μέσα στη σάουνα έχουν μείνει άναυδοι.
.τότε ο τύπος κλείνει το κινητό και φωνάζει δυνατά: - «Ρε σεις! Ποιανού μαλάκα
είναι αυτό το κινητό;»