Ο ταξιτζής βλέπει γεμάτος ικανοποίηση, μια καλόγρια ν' ανοίγει την πόρτα απ' το
αμάξι του και να κάθεται στο πίσω κάθισμα. Μέσα από τον καθρέφτη, διακρίνει τις
καμπύλες της, ενώ το μπούστο της, φαντάζει κάτω από την μαύρη μπλούζα με δυο
περιστέρια έτοιμα να πετάξουν, ενώ σκέφτεται.

Ανάθεμα μωρέ ντουνιά
που μ' έκανες ταρίφα,
τώρα απ' την καλογριά
ορέγομαι την τρύπα.

Πως είναι η καλογερική ζωή, την ρωτάει, δόξα τον Θεό τέκνο μου, είμαι
ευχαριστημένη, απαντάει η καλόγρια. Να τολμήσω μια ερώτηση, παίρνει θάρρος ο
ταρίφας, η αμαρτία για την σάρκα είναι μεγάλη; Ο Θεός έκανε τη σάρκα ποθητή και
δεν υπάρχει αμαρτία, δεν έρχεστε μπροστά για να μην γυρνώ πίσω και είναι
επικίνδυνο για την οδήγηση, της λέει ο ταρίφας, μόλις κάθεται δίπλα του, την
ρωτάει αν η ίδια αισθάνεται έλξη για τους άντρες. Φυσικά και αισθάνομαι, λέει η
καλόγρια, έχετε μήπως την επιθυμία να δείτε το μόριο μου, με που του απαντάει
καταφατικά, ο ταρίφας παρκάρει σε μια αλάνα και η καλόγρια, του τραβάει μια
ιτιά λουλουδιασμένη, που του έφυγε η ψυχή. Μόλις άρχισε να οδηγεί πάλι ο
ταρίφας της λέει, εγώ δεν είμαι καν Χριστιανός, έχω να πάω στην εκκλησία 20
χρόνια και η καλόγρια του απαντάει. «Μήπως έχω πάει εγώ σε μοναστήρι, με λένε
Γεώργιο και πηγαίνω σ΄ένα μασκέ πάρτι!»