Bon dia,

1) Estic d'acord en què en el primer aparatat "Situació actual de les
TIC a Catalunya", no hauria de sortir tant la paraula "Microsoft",
dóna la imatge que tot això sigui una creuada contra una sola empresa,
i no és el cas.

Això no treu que tots aquests exemples es puguin incloure ens els
altres apartats: "formats oberts" i "codi lliure"

2) Estic també d'acord que faltaria tractar el tema de les Patents del
programari, demanant una oposició total a una oficina de patents
d'informàtica. http://patents.caliu.info/

3) També veig que faltaria tractar el tema de l'Universitat amb més
profunditat, no sé fins a quin punt les universitats d'informàtica
empren el programari lliure o són simplement unes simples acadèmies
per aprendre Windows, Oracle, ...

Salut,

Quim.