dia 20- 20- 20- seree.. haure mirat en un calendari de l'any pasat!!

> Hola nomes una cosa el Disabte es 20, no 21, cal aclariro dons pot aver
> gent que es presenti el 21.

Be, donat això, em comprometo a estar alli el diumenge també, :()..
i tambe, disabte 20 em pasare a les 12:00 fins 12:05, i a les 14:30 fins
les 14:35 per alli per a replegar a qui vullgue estar i compartir coses.
En el local de reunio, tenim internete.
Més informació a http://www.softcatala.org/wiki/Organitzacio_PLL
Arxiu públic: http://www.mail-archive.com/orglliure%40www.softcatala.net/