De: Jordi Massaguer <[EMAIL PROTECTED]>
Para: [EMAIL PROTECTED]
Enviado: domingo, 14 de enero, 2007 13:35:40
Asunto: Re: [orglliure] mes coses

La Linkat en aquests moments és possiblement un dels projectes més emblemàtics
i públics de l'administració. Pel que no em semblaria malament que en parléssim
si voleu(*). També tenim altres projectes a Catalunya, com CLAM (i altres) que
potser també necessitin suport. El que podem fer és que suggerim temes a la
wiki, i llavors en parlem. També tenim el tema de si ens organitzem en algun
tipus d'associació legal. De totes maneres, el que crec que és més important és
que comencem a parlar del següent pas.

Ah, per temes de llicències hi ha un "portal legal" a la càtedra del programari
lliure on potser hi podríem col.laborar.

jordi

(*) Jo professionalment m'interessa molt que el Linkat prosperi. Això
implica que tinc una visió esbiaixada del tema, sí, però també que en tinc
coneixaments.