En/na mar cronch ha escrit:

> no seria millor usar el domini lliure.cat per a aquesta llista?,  [EMAIL
> PROTECTED]
> .cat o un altre nom o,

Ja vam comentar-ho en missatges anteriors:

Pel que fa a l'hostatge web i el domini, el primer que s'hauria de
decidir és pel que fa al manifest i la recollida de signatures, si
s'escau. S'està utilitzant el wiki i la llista sota el nom de Softcatalà
fins que maduri tot açò.
Lliure.cat és d'en Carles Mateu. Si fos meu, no sé si m'hagués pogut
estar de fer-ne animalades :). En darrer terme, tots nosaltres, però
sobretot per descomptat ell pel que fa al domini, hem de decidir quines
infraestructures i recursos cal utilitzar. També qui es responsabilitzi
de les tasques associades a l'administració del sistema i el web.

> no, em referisc a que quan vas a softcatala.org , clickes a llistes, hi ha
> un link a 'mes informacio' que va a /manifest quan crec que deuria anar a
> /orglliure i des d'eixa pagina ja linkarem a /manifest.

Ah! D'acord! Puc canviar-ho, totes dues estan ja de fet mútuament
enllaçades.

> val, espero que per a dilluns ho hagi fet tot, anire en compte, i ja et
> consultare en privat si tinc algun dubte,

Cap problema, tens la meua adreça i tant tu com tothom qui vulgui també
a través de missatgeria instantània pot contactar-me.

Salut!
- --
* Toni Hermoso Pulido
   web: http://www.cau.cat