El 29/01/07, Eulalia <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
En/na Jordi Massaguer ha escrit:
> tornant a la pregunta inicial. Com veieu donar suport al projecte Linkat si
es separen els programes lliures dels que no ho són?

És un bon moment per tornar a la pregunta inicial. Donar suport al
Linkat, si o no?

Crec que hem de donar suport al LinKat i em de buscar la manera de
fer-ho. Separar el programari no lliure del lliure pot ser una bona solució.

Jo tb. crec que se l'hi ha de donar suport. No tinc molt clara la
forma de donar aquest suport, però bé crec que si que se l'hi ha de
donar.

--
* Ermengol *