En/na Joaquim Perez ha escrit:
> Hola,
>
> Orestes, tens raó, jo també crec que la Linkat no és gaire bona. En el
> meu cas el problema més gros que he vist i tampoc no l'he provada gaire,
> és els problemes que té per treballar amb dispositius USB. I digue'm que
> ara per ara n'hi ha molts de USB.
>
> I el programari que porta és com molt bé dius: prehistòric. I sobretot
> es troba a faltar el gcompris i el sistema de síntesi en català en el
> festival.
>
> Per la informació que en tinc ara per ara el Linkat 1.0 és un paquet més
> [...]

Hola, com a responsable de la localització catalana del Firefox (d'ençà
que és en català), apart del que ha comentat en Quim, us passo uns
quants enllaços al CVS de Mozilla  pel que fa a les adreces interès del
Firefox (oficials):

1.0.x
http://lxr.mozilla.org/l10n-aviarybranch/source/browser/locales/ca-AD/profile/bookmarks.html
1.5.x