From: darXness darXness <darxl...@gmail.com>
Sender: osdcmy-list@googlegroups.com
Date: Sun, 13 Mar 2011 10:47:51
To: <osdcmy-list@googlegroups.com>
Subject: Re: [osdcmy] Re: FiMOS - For Malaysian, by Malaysian

fuh...gile punye panjang explaination.tp menarik.banyak lgi nak kene
berguru.hurm...
pasal ubuntu n kat Matrikulasi tu,ade betul nyer.sbb skrng nie mostly
matrikulasi ade bljr sal OSS kat sane,lam sabjek sains
informatik.(demn,zaman ak dlu xde la bljr OSS).tp bagi ak,tu satu
perkembangan yang baek.

tp ade 1 soalan,ak xtau la sama ade mnde nie terjadik kat mane2 lam
govt or swasta,tp kdg2 ak rase mcm kdg2 cepat berubah.kdg2,kite
implement stuff baru2,software2 baru,technology baru lam company.tp
sekejap je tahan.mcm xde plan for maybe 10 years.