1,5 sn' de açilip öntanimli web sayfasini yüklüyor..Bu mudur yavas..Bana göre 
oldukça iyi..Bu biraz bilgisayarinizzin donanim bilesenleri ile de 
ilgili..(RAM, Islemci v.b)

  ----- Original Message ----- 
  From: selim ok 
  To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr 
  Sent: Tuesday, July 18, 2006 7:00 PM
  Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] 1.1 alfa 2


  Firefox'un yavas acilmasi 1.0'da da dikkatimi cekmisti, firefox ile ilgili 
bir sorun mu acaba diyecegim ama, baska dagitimlarda daha hizli aciliyor bence.



------------------------------------------------------------------------------


  _______________________________________________
  Pardus-kullanicilari mailing list
  Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
  http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060718/b8e3450d/attachment.htm
 

Cevap