512 MB RAM ile daha iyi çalýþacaðýný düþünüyorum..
----- Original Message -----
From: selim ok
To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
Sent: Tuesday, July 18, 2006 7:29 PM
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] 1.1 alfa 2
1,5 saniye iyi bir süre, ama bende 5-6 saniye sürüyordu özellikle ilk
acilista, daha sonra acilan pencerelerde biraz daha hizlaniyordu. Kullanisi
sirasinda hic bir yavaslik yoktu. Hic alakasi olmayabilir ama bir sürü bookmark
vardi, belki ilk acilista bunlari yüklemesi zaman aliyor olabilir.
islemci: Amd Athlon xp 3000 (di sanirim, bilgisayarimdan uzaktayim :( )
ram: 256 mb ram
2006/7/18, Eyup Ersan <eyupersan at gmail.com>:
1,5 sn' de açýlýp öntanýmlý web sayfasýný yüklüyor..Bu mudur yavaþ..Bana
göre oldukça iyi..Bu biraz bilgisayarýnýzzýn donaným bileþenleri ile de
ilgili..(RAM, Ýþlemci v.b)
----- Original Message -----
From: selim ok
To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
Sent: Tuesday, July 18, 2006 7:00 PM
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] 1.1 alfa 2
Firefox'un yavas acilmasi 1.0'da da dikkatimi cekmisti, firefox ile ilgili
bir sorun mu acaba diyecegim ama, baska dagitimlarda daha hizli aciliyor bence.
----------------------------------------------------------------------------
_______________________________________________
Pardus-kullanicilari mailing list
Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
_______________________________________________
Pardus-kullanicilari mailing list
Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
------------------------------------------------------------------------------
_______________________________________________
Pardus-kullanicilari mailing list
Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL:
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060718/bc46b572/attachment.htm