> 1,5 saniye iyi bir süre, ama bende 5-6 saniye sürüyordu özellikle ilk
> acilista, daha sonra acilan pencerelerde biraz daha hizlaniyordu.
> Kullanisi sirasinda hic bir yavaslik yoktu. Hic alakasi olmayabilir
> ama bir sürü bookmark vardi, belki ilk acilista bunlari yüklemesi
> zaman aliyor olabilir. islemci: Amd Athlon xp 3000 (di sanirim,
> bilgisayarimdan uzaktayim :( ) ram: 256 mb ram

 ACilisi hizlandiran mekanizma düþük belleðiniz varsa aktif olmuyor.
Firefox dýþýnda ram canavarý araçlarýnýz ya da kullanmadýðýnýz
servisleri kapatmanýz faydalý olur.

 Ayrýca firefox açýlýrken tema ve eklentiler için güncelleme var mý diye
internete baðlanýp kontrol ediyor, bu seçeneði kapatmak da faydalý olur.

-- 
 Onur Küçük                                      Knowledge speaks,   
 <onur.--.-.pardus.org.tr>                       but wisdom listens  

Cevap