Ýyi Geceler;

Bugün uzun süren çabalarým sonuçu laptopuma da pardus kurdum. Ve çok
mutluyum. Güncelleþtirmeleri falan tamamladýktan sonra sizlere birþey
sorayým istedim. Acaba Pardus içinde windowsa yapýldýðý gibi bir notifer
programý (mesela gmailin var, mail geldiðinde otomatik olarak uyarýyor sizi)
varmý? Þimdiden teþekkür ederim.
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/89de21e1/attachment.html
 

Cevap