Ýyi Geceler;
Bugün uzun süren çabalarým sonuçu laptopuma da pardus kurdum. Ve çok mutluyum. Güncelleþtirmeleri falan tamamladýktan sonra sizlere birþey sorayým istedim. Acaba Pardus içinde windowsa yapýldýðý gibi bir notifer programý (mesela gmailin var, mail geldiðinde otomatik olarak uyarýyor sizi) varmý? Þimdiden teþekkür ederim. -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/89de21e1/attachment.html
