2006/12/3, S.Çaðlar Onur <caglar at pardus.org.tr>:
>
> 03 Ara 2006 Paz 02:52 tarihinde, Ýnanç Yýldýrgan þunlarý yazmýþtý:
> > Bugün uzun süren çabalarým sonuçu laptopuma da pardus kurdum. Ve çok
> > mutluyum. Güncelleþtirmeleri falan tamamladýktan sonra sizlere birþey
> > sorayým istedim. Acaba Pardus içinde windowsa yapýldýðý gibi bir notifer
> > programý (mesela gmailin var, mail geldiðinde otomatik olarak uyarýyor
> > sizi) varmý? Þimdiden teþekkür ederim.
>
> package-manager'ýn menülerinden sistem cekmecesinde çalýþ'ý seçerseniz bu
> isteðiniz yerine gelmiþ olacak...



Cevabýnýz için çok teþekkür ederim. Ama acemi olduðum için bunu tam olarak
nasýl yapacaðýmý bana anlatabilirmisiniz? Zamanýnýzý aldýðým içinde kusura
bakmayýn.
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/6d84b1a9/attachment.html
 

Cevap