2006/12/3, S.Çaðlar Onur <caglar at pardus.org.tr>: > > 03 Ara 2006 Paz 02:52 tarihinde, Ýnanç Yýldýrgan þunlarý yazmýþtý: > > Bugün uzun süren çabalarým sonuçu laptopuma da pardus kurdum. Ve çok > > mutluyum. Güncelleþtirmeleri falan tamamladýktan sonra sizlere birþey > > sorayým istedim. Acaba Pardus içinde windowsa yapýldýðý gibi bir notifer > > programý (mesela gmailin var, mail geldiðinde otomatik olarak uyarýyor > > sizi) varmý? Þimdiden teþekkür ederim. > > package-manager'ýn menülerinden sistem cekmecesinde çalýþ'ý seçerseniz bu > isteðiniz yerine gelmiþ olacak...
Cevabýnýz için çok teþekkür ederim. Ama acemi olduðum için bunu tam olarak nasýl yapacaðýmý bana anlatabilirmisiniz? Zamanýnýzý aldýðým içinde kusura bakmayýn. -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/6d84b1a9/attachment.html
