Merhabalar,

Birden çok Karamba themasý var gmail ile ilgili olarak

http://www.kde-look.org/content/show.php?content=28021
http://www.kde-look.org/content/show.php?content=23148
http://www.kde-look.org/content/show.php?content=26180
http://www.kde-look.org/content/show.php?content=24249

Iyi haftalar...

03.12.2006 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmýþ:
>
> Süper Karamba temalarinin birinin icinde de Gmail Uyaricisi vardi! Su
> kadar e-postaniz var diye ama hatirlamiyorum simdi hangisiydi.
>
> Selim
>
> 03.12.2006 tarihinde Kaan Göktaþ <kaangoktas at silivrihaber.net> yazmýþ:
> >
> > Kiþisel bir çözüm gmail notifier için : ourtoolbar.com adresine girip
> > kendinize bir toolbar tasarlayýn hada hazýrlardan birini indirin..
> > Hepsinin e-mail notifier i var ve hotmail, gmail, yahoo, pop3 gibi
> > hesaplarý destekliyor. Firefox da bir araç çubuðu belirecektir kurduktan
> > sonra.. Ayrýca firefox add-onlarý arasýnda da bir zamanlar g-mail
> > notifier vardý.. Hatta https://addons.mozilla.org/firefox/3203/ yada
> > https://addons.mozilla.org/firefox/3799/ adresleri iþinizi görecek
> > zannedersem.
> >
> > Ahmet Emre Aladað wrote On 03-12-2006 12:17:
> > > Evet, maalesef bu deðil. Hotmail ve Yahoo gesabýnýza gelen e-postalarý
> > > size bildiren bir program hazýr geliyor: KOPETE. Bu hesaplarla
> > > iletmen(messenger) hesaplarýnýza baðlý olduðunuz sürece size posta
> > > geldiði anda bildiriliyor. Gmail için ise kopete dýþýnda bir seçenek
> > > aramak gerek. Etrafta python ile yazýlmýþ gmail notifier adlý uyarý
> > > programlarý var. Saatin yanýna yerleþiyor ve posta geldiðinde size
> > > haber veriyor. Ama ben þimdiye kadar kullanýcý adý/þifremi kabul
> > > ettiremedim.( [email protected] <http://gmail.com> yazmama raðmen)
> > > Belki gmail sistemini deðiþtirdiði için güncelliðini yitirmiþtir.
> > >
> > > Bunun dýþýnda kmail ile tüm gmail iletilerinizi bilgisayarýnýza
> > > indirebilir, belirli aralýklarla posta denetimi yaparak sesli vs uyarý
> > > yapýlmasýný saðlayabilirsiniz.
> > >
> > >
> > > 03.12.2006 tarihinde *Kaan Göktaþ* <kaangoktas at silivrihaber.net
> > > <mailto:kaangoktas at silivrihaber.net>> yazmýþ:
> > >
> > >     Pardus Menüsü - Pardus Yapýlandýrma Merkezi - Sistem Seçenekleri -
> > >     Program Ekle Güncelle Kaldýr' a týklayýn. Üstte Ayarlar menüsünden
> > >     Paket
> > >     Yöneticisi' ni Yapýlandýr, açýlan pencerede genel ayarlardan
> > sistem
> > >     çekmecesi ikonunu etkinleþtir' e týkladýðýnýzda sistem tepsisinde
> > >     paket
> > >     yöneticisinin ikonu belirecek ve pardus ile ilgili bir güncelleme
> > >     olduðunda size bilgi verecektir.
> > >
> > >     Ancak ben Sayýn S.Çaðlar Onur' un affýna sýðýnarak sizin tam
> > sormak
> > >     istediðinizin bu olmadýðý kanaatindeyim..
> > >
> > >     Ýnanç Yýldýrgan wrote On 03-12-2006 02:59:
> > >     >
> > >     >
> > >     > 2006/12/3, S.Çaðlar Onur <caglar at pardus.org.tr
> > >     <mailto:caglar at pardus.org.tr>
> > >     > <mailto: caglar at pardus.org.tr <mailto:caglar at pardus.org.tr>>>:
> > >     >
> > >     >     03 Ara 2006 Paz 02:52 tarihinde, Ýnanç Yýldýrgan þunlarý
> > >     yazmýþtý:
> > >     >     > Bugün uzun süren çabalarým sonuçu laptopuma da pardus
> > >     kurdum. Ve çok
> > >     >     > mutluyum. Güncelleþtirmeleri falan tamamladýktan sonra
> > >     sizlere
> > >     >     birþey
> > >     >     > sorayým istedim. Acaba Pardus içinde windowsa yapýldýðý
> > >     gibi bir
> > >     >     notifer
> > >     >     > programý (mesela gmailin var, mail geldiðinde otomatik
> > olarak
> > >     >     uyarýyor
> > >     >     > sizi) varmý? Þimdiden teþekkür ederim.
> > >     >
> > >     >     package-manager'ýn menülerinden sistem cekmecesinde çalýþ'ý
> > >     >     seçerseniz bu
> > >     >     isteðiniz yerine gelmiþ olacak...
> > >     >
> > >     >
> > >     >
> > >     > Cevabýnýz için çok teþekkür ederim. Ama acemi olduðum için bunu
> > tam
> > >     > olarak nasýl yapacaðýmý bana anlatabilirmisiniz? Zamanýnýzý
> > aldýðým
> > >     > içinde kusura bakmayýn.
> > >     >
> > >     >
> > >     >
> > >
> > ------------------------------------------------------------------------
> > >
> > >     >
> > >     > _______________________________________________
> > >     > Pardus-kullanicilari mailing list
> > >     > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > >     <mailto: Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr>
> > >     > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> > >     >
> > >
> > >     _______________________________________________
> > >     Pardus-kullanicilari mailing list
> > >     Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > >     <mailto: Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr>
> > >     http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> > >
> > >
> > >
> > ------------------------------------------------------------------------
> > >
> > > _______________________________________________
> > > Pardus-kullanicilari mailing list
> > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> > >
> >
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >
>
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>


-- 
Mustafa Þahin
Telekomünikasyon Y.Müh.
http://mustafaszone.blogspot.com/
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061204/e3da0082/attachment-0001.htm
 

Cevap