Tessekur ederim efenim , biraz dalgýnlýgýma kacmýs :)

Yanlýz bu sefer de su karsýma cýkmakta

Emniyet mandalý: taban sistem system.base'den bu paketler
yükseltilecek:baselayo         ut pisi
Program sonlandýrýldý.
Paket anjuta bulunamadý


On 12/3/06, mustafa sahin <mustafa.sahin at gmail.com> wrote:
> Merhabalar,
>
> "sudo pisi it anjuta" demelisiniz. Sonra istenen sifrede de kullanýcý
> sifresini girerek yüklemeyi tamamlayabilirsiniz.
>
> 03.12.2006 tarihinde Fevzi Kahraman <fevzi at iyte.net> yazmýþ:
> >
> > Merhabalar
> >
> > Ben anjutayý bilgisayarýma yuklemek için konsoldan "pisi it anjuta"
> > komutunu yazdým  ve fakat sole biþi iile karsýlastým :
> >
> > Program sonlandýrýldý.
> > PiSi veritabanýna yazýlamýyor.
> > Genel yardým için lütfen 'pisi help' komutunu kullanýnýz.
> > Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneðini kullanýn.
> >
> >
> >  Anjutayý yuklemek için ne yapmalýyým acaba , yardýmcý olursanýz sevinrim
> > ..
> >
> > iyi aksamlar
> >
> > -- Fevzi
> >
> >
> >
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >
> >
> >
>
>
> --
> Mustafa Þahin
> Telekomünikasyon Y.Müh.
> http://mustafaszone.blogspot.com/
>

Cevap