Merhaba,

Ben de depoda anjuta paketini bulamadým.

Demekki yokmuþ:)

03.12.2006 tarihinde Fevzi Kahraman <fevzi at iyte.net> yazmýþ:
>
> Tessekur ederim efenim , biraz dalgýnlýgýma kacmýs :)
>
> Yanlýz bu sefer de su karsýma cýkmakta
>
> Emniyet mandalý: taban sistem system.base'den bu paketler
> yükseltilecek:baselayo         ut pisi
> Program sonlandýrýldý.
> Paket anjuta bulunamadý
>
>
> On 12/3/06, mustafa sahin <mustafa.sahin at gmail.com> wrote:
> > Merhabalar,
> >
> > "sudo pisi it anjuta" demelisiniz. Sonra istenen sifrede de kullanýcý
> > sifresini girerek yüklemeyi tamamlayabilirsiniz.
> >
> > 03.12.2006 tarihinde Fevzi Kahraman <fevzi at iyte.net> yazmýþ:
> > >
> > > Merhabalar
> > >
> > > Ben anjutayý bilgisayarýma yuklemek için konsoldan "pisi it anjuta"
> > > komutunu yazdým  ve fakat sole biþi iile karsýlastým :
> > >
> > > Program sonlandýrýldý.
> > > PiSi veritabanýna yazýlamýyor.
> > > Genel yardým için lütfen 'pisi help' komutunu kullanýnýz.
> > > Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneðini
> kullanýn.
> > >
> > >
> > >  Anjutayý yuklemek için ne yapmalýyým acaba , yardýmcý olursanýz
> sevinrim
> > > ..
> > >
> > > iyi aksamlar
> > >
> > > -- Fevzi
> > >
> > >
> > >
> > > _______________________________________________
> > > Pardus-kullanicilari mailing list
> > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> > >
> > >
> > >
> >
> >
> > --
> > Mustafa Þahin
> > Telekomünikasyon Y.Müh.
> > http://mustafaszone.blogspot.com/
> >
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>



-- 
Mustafa Þahin
Telekomünikasyon Y.Müh.
http://mustafaszone.blogspot.com/
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/2b58bb99/attachment.htm
 

Cevap