Tessekur ederim . KDevelop'u yukledim ve su an kullanýyorum :)
On 12/4/06, Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> wrote: > > > On Sun, 3 Dec 2006 20:48:15 +0200 > "Fevzi Kahraman" <fevzi at iyte.net> wrote: > > > Peki pardusta kulananbilecegim bir IDE onerebilr misiniz acaba :) ? > > Pardus yapýlandýrma merkezi -> sistem seçenekleri -> program > ekle/güncelle/kaldýr aracýný çalýþtýrýn. Ýlk açýlýþ ise güncellemeleri > yükle de diyebilirsiniz. Daha sonra yukarýdaki arama aracýna kdevelop > yazýn ve sisteminize kurun. Belli dillerde uzmanlaþmýþ pek çok > uygulamayý da bu listede programlama kategorisinde bulabilirsiniz > (örneðin python için eric3). > > > -- > Onur Küçük Knowledge speaks, > <onur.--.-.pardus.org.tr> but wisdom listens > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > -------------- next part -------------- An HTML attachment was scrubbed... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061204/c1431d8e/attachment.htm
