On Fri, 27 Feb 2009, Jacek Konieczny wrote:

On Fri, Feb 27, 2009 at 10:01:03AM +0100, Tomasz Pala wrote:
I znowu najlepsze okazuje się ATI/AMD... oczywiście odpowiednio stare...
:( Chociaż też nie wiadomo, czy i tego nie zepsuli...
Najlepsza to jest nVidia - zero problemów z instalacją, zero problemów
wydajnościowych, odpowiednik GEM też prawdopodobnie ma w sobie.
nVidii nie liczę, bo to ciężkie megabajty zamkniętego kodu ładowanego
wprost do kernela. Jeszcze w userspace bym to przeżył, ale nie po to
wybrałem otwarty system operacyjny, żeby na dzień dobry ładować do niego
jakiś zamknięty kod.

Wiesz, ja to wybieram system operacyjny po to żeby po prostu dobrze działał.
Jeśli mam wybierać między:
 - kartą która co chwila wywala Xy,
 - kartą która działa, ale wolno jak cholera bo bez akceleracji
 - kartą która działa doskonale

to wybiorę trzecią możliwość, nawet ryzykując że jakiś Master of Evil
grzebie w moim jądrze... ;)

Poza tym, ja pod Linuksem ma z nVidią zupełnie inne doświadczenia.
Przerabiałem to z kilkoma różnymi kartami w okresie ładnych kilku lat.
_Zawsze_ miałem z tym jakieś problemy.

Pod linuxem zawsze są z czymś problemy, z nVidią stosunkowo najmniejsze ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki jos...@ceti.pl GG:3828944