> Wg moich na takim samym sprzęcie mój zestaw jest szybszy :) OO w obu
> konfigarcjach chodzi tak samo.
:)

> IE było chyba tylko pod solarisa.
oj.. IE mi sie tylko tak napisalo, jako przykladowa aplikacja...

> Ciekawi mnie bardzo ile osób stać na to by przy zakupie
> komputera kupić sobie jeszcze WinXP + MS Office za lekko licz±c 1,5
> tys.
hmm tych co "stac" na to pewnie jest sporo, kwestia checi (rozumu/mentalnosci)
to inna bajka...osobiscie nie spotkalem jeszcze takiej osoby (prywatnej)

> [...]
> większ± kontrolę nad ciężarówk±, w której zastosowana technika nie może
> robić takich cyrków jak w Reanult Megane II czy w Citroenie C5, a wierz
> mi, s± to auta zdecydowanie lepiej dopracowane i dopieszczone od
> przeciętnego autka osobowego (oczywi¶cie nie mówię to o kamazach czy
> jakich¶ innych liazach, tylko o solidnych Mercedesach, Volvo itp.). No i
> ciężarówki s± bardziej modularne i uniwersalne od osobówek :) Nie
> wspomnę juz tutaj nawet o 18-24 przełożeniach, każde odpowiednie do
> danej okazji, a nie mizerne 6 do przodu i jedno do tyłu :)

no z ta kontrola to roznie... kuzyn pojechal takim volvo wyladowanym pomaranczami
za wschodnia granice, troche tam zimno bylo.., troche asfalt sie sliski zrobil...
wjezdzajac pod gorke i te 18 przelozen mu nie pomoglo, wyskoczyl z tego
"hotelu na kolkach" i kliny wrzucal pod blizniaki, zeby pomarancze nie
przepadly w przepasci :)

> Problemem nie jest samo ¶rodowisko graficzne, ale to na czym ono stoi, a
> nie stoi bezpo¶trednio na sterowniku grafiki i kernelu jak w windzie,
> tylko na XWindow

otoz to! dokladnie. nie chcialem tego juz poruszac,  dlatego odnioslem sie
tylko do subiektywnego odczucia dzialania desktopow...

ale to jak to mowia...opinii tyle ile ludzikow..

pozdrawiam
Aziz

http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy