Wyobraźcie sobie, że po reboot poldek działa bez zająknięcia ...
Problem się sam rozwiązał. Pytanie na jak długo ???

To by sugerowało problem sprzętowy.. np. zwalony RAM/przegrzewający
procesor.

Ano również przyszło mi to do głowy...
I jest to całkiem prawdopodobne.
Miałem też kilka innych dziwnych przypadków.
Zapuszczę jakieś tester pamięci.

Sugerowałbym kilka testerów. Ja się zawiodłem na memtest86 na moim starym komputerze. Zapuszczałem go wielokrotnie, po kilka godzin nawet. Nie wykrywał żadnych anomalii w działaniu pamięci. A mimo to definitywnie była uszkodzona - komputer nie był w stanie pracować stabilnie dłużej niż kilka godzin, po zamianie DIMM-ów (2x128) w slotach miejscami wykładał się dużo szybciej. Wyjąłem jeden, ten wadliwy - i problemy zniknęły jak ręką odjął. A memtest86 - nic :-(
- -- Łukasz Maśko ICQ: 146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl GG: 2441498
Registered Linux User #61028

_________________________________________ http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy

No to mnie troszkę zasmuciłeś, bo szczerze pisząc to głównie liczyłem
na memtest86. Co możecie polecić ?

--
Piotr Pawełek :: ppawelek(at)onet(dot)pl ::

_________________________________________ http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy