Przepuść może poldka przez strace, bo na moje oko, to masz coś
kopnięte.

PP> Też myślę, że coś skopane, ale teraz (zdalnie) nic nie poradzę bo
strace PP> nie zdążyłem
PP> zainstalować.
PP> Muszę się wybrać osobiście do ustrojstwa, a tam - domyślam się -
poldek PP> pewnie
PP> będzie posłuszny ;-)

a spróbuj go pod screenem odpalic... ot, przypuszczenie :)

albo ustawić use_sudo = yes w poldku i ze zwykłego usera
?

pozdrawiam

Wyobraźcie sobie, że po reboot poldek działa bez zająknięcia ...
Problem się sam rozwiązał. Pytanie na jak długo ???

Dzięki wszystkim !

--
Piotr Pawełek :: ppawelek(at)onet(dot)pl ::

_________________________________________ http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy