Po zdalnej (poprzez ssh - może to ma znaczenie ???) aktualizacji poldka
#poldek -n ac --upa
dostaję
Werifikacja (...)
błąd ftp://(...) : fseek(0) błędny lub niepełny znak wielobajtowy
uwaga: ftp:// (...) ładunek się nie powiódł, pominięto to

Jak się przyjrzeć dokładniej, to wychodzi takie coś:
lokalnie poldek używa ~/.poldek-cache, a zdalnie ~/tmp.
Zrób rm -r ~/.poldek-cache && ln -s ~/tmp ~/.poldek-cache

Zastosowałem się do zaleceń - pełen wiary i zapału...- , a tu d...a.
Dalej to samo. A, i jeszcze jedno: przy wychodzeniu z poldka (tryb interaktywny)
mam

Zapisywanie /root/.poldek-cache/packages.dir.dbcache.var.lib.rpm.gz...
Segmentation fault

Czyżbym musiał dokładniej przejżeć dokumentację poldka (na innej maszynie i wcześniejszych
wersjach nigdy nie miałem z poldkiem problemów - może miałem farta) i dokładniej przeglądnąć
plik konfiguracyjny ???

--
Piotr Pawełek :: ppawelek(at)onet(dot)pl ::

http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy