On Wed, 13 Oct 2004, havner wrote:

On Tue, Oct 12, 2004 at 11:14:11PM +0200, The Undefined wrote:
On Tue, Oct 12, 2004 at 11:10:53PM +0200, [EMAIL PROTECTED] wrote:
dlaczego Linux+ wolal oprzec Auroxa na RedHacie a nie na PLD? Czy to strata dla deweloperow PLD
bo redhat jest prostszy do typowych klikalnych zastosowań. Czyli kogoś
kto chce sobie 3 razy kliknąć i mieć to co twórcy założyli.
podobnie jak aurox.

pld jest dla tych którzy wolą kliknąć 5 razy i mieć to co oni chcą..

Pewien znajmoy mi redaktor Linux+ chcial spowodowac by baza dla dodawanego przez nich do kazdego numery linux+ live (czy tam jak to sie zwalo) bylo PLD livecd, zamiast Aurox live. Mimo, ze naczelny Linux+ twierdzi, ze PLD Livecd to dobry produkt o propozycji ucichlo... O czyms to swiadczy. (Nie zebym plakal z tego powodu, po prostu chce pokazac, ze ludzie boja(?) sie PLD, wola poklikac).

Apropos używalności PLD kontra SUSE: dzisiaj pomagałem koledze uruchomić w SUSE dwa procesory (2xPII 350MHz) w komputerze. Próbował skompilować sobie sam kernel i coś mu nie wychodziło, więc powiedziałem, żeby zainstalował kernel z dystrybucji, pewnie mają taki skompilowany pod wiele procesorów. No to otworzył najnowszą wersję yasta. Ładowało się toto ok 30 sekund (mógłbym parę razy uruchomić i wyjść z poldka w tym czasie), po czym po kliknięciu na ikonkę opisaną jako dodawanie/usuwanie programów przedstawiło nieposortowaną listę pakietów. Na liście widniał 'kernel-smp'. Mówię koledze, żeby to zainstalował. On na to: już jest. Nie kapnął się, że "smp" oznacza że kernel jest na wiele procesorów, bo w opisie było tylko 'The standard kernel', nic więcej. Nie napisali, że kernel jest skompilowany na >1 procesory! Jeżeli to jest userfriendly, to ja serdecznie dziękuję. Cała para im poszła w robienie graficznego bootloadera (grub chodzi chyba w 1024x768 z bajeranckim paskiem postępu etc.) i coolerskich tapet. Aha, a na innym kompie (z AMD 64) SuSe nie potrafi zainstalować mplayera. No comments.

--
| http://www.cft.edu.pl/~roman |