Hi,
Bartosz Taudul (Saturday 23 of October 2004 01:52):
> Gomułka też wyznaczał granice, i też miało być każdemu było dobrze.
Nigdzie nie twierdziłem, że każdemu ma być dobrze.

> Pewnie, sąsiad kupił sobie mercedesa, a to cham! Wezmę mu ukradnę, bo na
> pewno ja bardziej na niego zasługuje niż on.
Weź pójdź kiedyś do salonu samochodowego, weź książkę ze sobą, połóż książkę
obok samochodu i wpatruj się na zmianę w książkę i samochód, a zrozumiesz co
je różni.

> Twoja etyka nikogo nie obchodzi.
Atakujesz przeciez moja etyke, bo w mysl prawa twoj argument, ze nikt nie kupi
bo moze skopowioac, jest bezwartosciowy (bo w mysl prawa nie moze).
--
Piotr Szymanski
[EMAIL PROTECTED]