Date sent:              Sat, 30 Jan 1999 13:27:59 MET
Send reply to:          Discussion of Polish Culture list
                <[EMAIL PROTECTED]>
From:                   Andrzej Szymoszek <[EMAIL PROTECTED]>
Subject:                Re: virus drugiego tysiaclecia
To:                     [EMAIL PROTECTED]

>   Nie za duzo troche tego na taki maly, biedny, powariowany kraj?
>  Reforma sluzby zdrowia, rolnicze blokady drog, epidemia grypy,
>  znowu mroz i jeszcze Y2K?
>
>   Andrzej
Widzi mi sie, ze Polska bedzie sie miala lepiej niz te kraje, ktore
zostaly nieomal od A do Z skomputeryzowane wczesnie. tutaj moze sie
okazac w praktyce i jeszcze na tym lez padole, ze ostatni sa
pierwszymi (mowiac "ostatni"  mam na mysli tylko ogonek do
komputeryzacji i to w czasie - nowsze komputery fatalnego owego bledu
w postaci 00 zamiast 0000 w dacie nie maja ponoc).
marysia