Niestety, ale rowniez windy czy sygnalizacja swietlna beda dotkniete bledem
2KY. Swiatla i windy (przynajmniej w Australii) pracuja inaczej w dni
robocze niz w soboty i niedziele.

Systemy nie odrozniajace roku 2000 beda "myslaly", ze jest to 1900 rok
ktory zaczynal sie w poniedzialek. Rok 2000 zaczyna sie w sobote czyli beda
myslec, ze czwartek to sobota itd. Drugim problemem moze byc liczba dni w
2000 roku ktory jest o jeden dzien dluzszy niz 1900 itd.....

Ciekawostka jest sposob w jaki sie "poprawia" programy. Otoz w wielu
przypadkach, sprawdza sie ostatnie dwie cyfry i jesli jest mniej niz 50 to
znaczy, ze jest to rok 2000. Przewiduje wiec nastepnego wirusa, w 2051 roku
:-)

Rysiek

Odpowiedź listem elektroniczym