Na goroco moge tylko dodac, ze jestem pozytywny!
Uwazam, ze Sylwester 2000 mozna zaplanowac na 3 dni
w typowo familijnym srodowisku, z zabezpieczona lodowka, kontami
i kartami kredytowymi, ogladajac od czasu do czasu rozne ciekawe
programy w, mam nadzieje dzialajacych, telewizorach.

Nie radze tez reagowac wtedy na rozne wezwania do platnosci,
ani negatywne rezultaty badan lekarskich.

Najbardziej zagrozone wirusem beda systemy w ktorych uzywa sie liczby
okreslajacej rok, przy czym musi to byc nieszczesliwy zbieg wielu
okolicznosci:
(Trudno sobie wyobrazic programiste, ktory w oprogramowaniu windy, pralki,
czy pacemakera uzywal liczby roku. W automatyce czas realny obejmuje
znacznie mniejsze okresy).

Wg mnie pozycje *rok* wykorzystuja glownie systemy finansowe.
Nalezy sie wiec spodziewac kolo roku 2000 roznych drobnych finansowych
perturbacji, skokow gieldy itp.
Pozdrowienia
Jacek Gancarczyk
http://www.eurofresh.se