Andrzej Szymoszek zapytuje :

>      Nic nie ogladalem prawde mowiac. O ktorej to musialo byc
>    godzinie?

Jezusicku, w srodku nocy, cos okolo 3-ciej. Jak sobie cos
pichce przed egzaminem, to czasem nie licze godzin jak mi sie
spieszy. No i sobie posiedzialam do nocy, a potem zaczal sie
ten mecz. Na szczescie tylko 2 sety.

>      Wlasciwie to po raz pierwszy slysze to nazwisko. Skad sie
>    wziela?

Czy ja wiem... To byla dotychczas druga liga. Zdaje sie okolo
30-50 miejsca w rankingu. Oczywiscie nie byla rozstawiona.
Teraz wskoczyla na 18 miejsce.

>   M.in. Ludwik Stomma sie wypowiadal. Ogolnie: trzeba szalec w
>   karnawale.

Nie lubie Ludwika Stommy, zgrywus. W przeciwienstwie do jego ojca,
ktory ma wielkie zaslugi i jest w Krakowie powszechnie szanowany.
Jakies pol roku temu ogladalam dlugi film dokumentalny o jego zyciu,
ze szczegolnym uwzglednieniem jego czasow wilenskich, a potem
korowodow w komunistycznym sejmie.

Katarzyna

Odpowiedź listem elektroniczym