On  2 Feb 99 at 13:42, Katarzyna Zajac wrote:

> Andrzej Szymoszek zapytuje :

> Jezusicku, w srodku nocy, cos okolo 3-ciej. Jak sobie cos
> pichce przed egzaminem,

   Ach, bo Ty teraz masz egzaminy. I jak?

> Czy ja wiem... To byla dotychczas druga liga. Zdaje sie okolo
> 30-50 miejsca w rankingu. Oczywiscie nie byla rozstawiona.
> Teraz wskoczyla na 18 miejsce.

   Ale skad pochodzi, kraj? Kolor skory?

> Nie lubie Ludwika Stommy, zgrywus.

   Ja tam lubie roznych zgrywusow. I kiedys tez mowilem: nie lubie
 Stommy. Jednak jak juz "Polityka" wpadnie czasem w moje rece, zawsze
 najpierw szukam Stommy jra.

> W przeciwienstwie do jego ojca,
> ktory ma wielkie zaslugi i jest w Krakowie powszechnie szanowany.
> Jakies pol roku temu ogladalam dlugi film dokumentalny o jego zyciu,
> ze szczegolnym uwzglednieniem jego czasow wilenskich, a potem
> korowodow w komunistycznym sejmie.

   Dal sie tez poznac (tzn. Ojciec) jako straszny chwalca Unii
  Wolnosci.

> Katarzyna

  Andrzej