Pyta pan Michal Niewiadomski :

>  Ja na sporcie sie nie wyznaje, ale cos tu mi sie nie zgadza.
>  Moze za dlugo przebywam juz poza Europa. Czy nie mowicie tutaj
>  o jakims trenerze jakiegos zespolu pilkarzy angielskich?

Mowilismy o roznych rzeczach, ale teraz mowimy o trenerze pilkarskiej
reprezentacji Anglii, ktora ma podobno grac z Polska w eliminacjach
mistrzostw Europy 27 marca na Wembley - tak mi powiedzial rano moj
tata, a ja mu wierze. ;-)

>  Moze mi ktos wyjasni: czy w Zjednoczonym Krolestwie osoby takie
>  sa pracownikami panstwowymi, a o ich zatrudnieniu decyduje
>  premier rzadu Jej Krolewskiej Mosci? I czy tak bylo zawsze,
>  czy to nowosc wprowadzona przez rzad Partii Pracy ?

Specjalnie dla pana panie Michale przestudiowalam temat:

Pracodawca pana trenera jest Angielska Federacja Pilkarska. Tylko ona
moze go zdymisjonowac i wyznaczyc nowego.

Faktem jest jednak, ze wczoraj, nie majac zielonego pojecia kto to
jest pan Hoddle i co nagadal reporterowi Timesa, widzialam na wlasne
oczy jak premier Wielkiej Brytanii Tony Blair poswiecil w telewizji
kilka gorzkich slow trenerowi :

ja>  Przed chwila widzialam w BBC World jak sam Prime Minister
ja>  Tony Blair zabral sie dzis osobiscie za tego trenera Hoddle'a.
ja>  Poswiecil mu kilka gorzkich slow. Powiedzial, ze jesli to prawda,
ja>  co pisze Times, to trudno bedzie Hoddle'owi utrzymac sie na
ja>  panstwowej posadzie. Hi, hi.

To "na panstwowej posadzie" mialo znaczyc w skrocie "na funkcji
trenera reprezentacji kraju".

Pan premier Zjednoczonego Krolestwa jest chyba kibicem pilki noznej,
skoro sie osobiscie w sprawe zaangazowal. W gazetach czytam, ze zreszta
nie on jeden, bo jeszcze kilku, hi, hi, jego ministrow.

Katarzyna

p.s  Kto wie co to jest KnrZPS-GR ?

Odpowiedź listem elektroniczym