At 23:27 16-03-99 +1100, you wrote:

>Zawsze myslalem, ze rekolekcje sa dla wszystkich zblakanych dusz, tymczasem
>na podanej stronie czytam:
>
>"Uprzejmie informuje, ze specjalne rekolekcje wielkopostne dla
>Ciemnogrodzian i Innych Osob (o podobnej formacji duchowo-intelektualnej)
>odbeda sie w Internecie w dniach 26, 27 i 28 marca 1999 (piatek, sobota,
>Niedziela Palmowa)..."
>
>Wiec ci o niezbyt podobnej formacji duchowo-intelektualnej to juz sobie nie
>zasluzyli na odnowe duszy z okazji Wielkiego Postu.  Niezwykle to po
>"chrzescijansku" widze. .

Z tago co wiem, niewiele sie Pan nauczyl przez lata sciepy i nadal patrzy
Pan na chrzescijanstwo przez jej pryzmat. Wyciagnal Pan zupelnie bledne
wnioski z niezrecznie sformulowanego ogloszenia.

Co do tego, co Pan  widzi "po chrzescijansku" - nie bede sie wypowiadal.

Zig Rybak

>Pozdrawiam (tych o podobnej i nie-podobnej formacji duchowo-intelektualnej
>jednakowo).
>
>Jarek

[...]

Odpowiedź listem elektroniczym