On Wed, 17 Mar 1999, Rafal S. Konopka wrote:

> Od dawna tym sie nie interesowalem wiec nie wiem jak jest w tej chwili.
> Czy jakas dobra dusz moglaby mnie oswiecic co do:
>
> 1. Czy kupione w RP kasety video mozna odtwarzac na NTSC (Amerykanski system)

nie

> 2. Jezeli nie , to czy mozna kupic wersje przeznaczone na NTSC?

nie, ale wiem, ze istnieje mozliwosc nagrania (w Polsce) kopii
na systemie NTSC. Mozliwosc sprawdzona doswiadczalnie, niedawno na Floryde
poleciala tak zrobiona kopia "Seksmisji". ZAjmowal sie ty, kolega z
Warszawy.

> 3. Czy kos moglby polecic model VCR (dostepny w USA) ktory odgrywalby
> zarowno NTSC jak i PAL-SECAM (czy dalej jest ten standard?).
> 4. Gdzie ewentualnie mozna taki VCR kupic (okolice NJ-NY).

Tu niestety pomoc nie moge, ale za dawnych czasow (polowa lat
osiemdziesiatych) pamietam ze istnialy modele zarownow telewizorow, jak i
magnetowidow odtwarzajacych wszystkie standardy. Wazne, by te mozliwosc
mial i magnetowid i telewizor.

--
Maciej Jakubowski
[EMAIL PROTECTED] http://krakwom.bci.krakow.pl/