>Ja jestem Strzelec. Chetnie czegos dowiem sie o sobie
>Ania

Co prawda to prawda.

chwila
pisalam.

Ja lubie ptaki i uwielbiam  tak jak napisalas tzw obcowanie z natura.
Lazenie po lesie  i  podsluchiwanie lasu (co jest troche trudne tutaj w
Kanadzie, jako, ze lasy sa nie do przebycia ze wzgledu na miliony
zarosli i krzakow, ale zawsze cos sie znajdzie) to moja ulubiona forma
relasu.

Rowniez pozdrawiam,
Ania

Odpowiedź listem elektroniczym